Forum gilbert.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Neuroshima - najlepszy system postapokaliptyczny?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gilbert.fora.pl Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyro
Moderator pospolity



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 3 metrów

PostWysłany: Pon 12:44, 28 Sie 2006    Temat postu: Neuroshima - najlepszy system postapokaliptyczny?

Mam nadzieje, a Ty grałeś? Bo ciekawy system, jako jedyny mi wmiarę podszedł z typu postapokaliptycznych

Temat z cyklu admin czuwa Wink Pociągnijcie Waszmość wątek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gilbert
Skromny autor



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu

PostWysłany: Pon 17:25, 28 Sie 2006    Temat postu:

Nie grałem. Znam jednak Neuroshimę, swojego czasu nawet przygodę na Quentina napisałem. Przymierzam się także do popełnienia czegoś więcej, ale o tym sza, bo zapeszę Wink

Neuroshima jest jedyna w swoim rodzaju, charakterystyczny język, metoda przedstawiania faktów i nacisk na zmianę wewnętrzną - zagubienie w technologii, wypunktowanie naszych słabości, uzależnień i chyba trochę pochopności w krytyce dnia dzisiejszego - to pociąga. Taka trochę einsteinowska wizja III wojny światowej Wink

Może kiedyś zagramy? Wink Są jeszcze jacyś chętni na forum? Smile PzedWIRowa mobilizacja Wink Tworzymy bandę "Zagubionych"?

Jeśli nie znacie systemu, pytajcie tutaj Smile

PS. Co do tematu: Trudno stwierdzić. System jedyny i niepowtarzalny. Bo z czym mam porównać? Drugoedycyjny WFRP? Pierwszoedycyjny Earthdawn? Ja bym nawet nie był skłonny tego pod postapokaliptykę podklejać... Razz chociaż powinienem Wink Na mieście mówili, że "Fading Suns"* podobne... nie wiem, nie czytałem.

*(pol. "Gasnące Słońca" - posłużyłem się oryginalnym tytułem, ponieważ książka w Polsce jest od "jakiegoś" czasu mało osiągalna Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyro
Moderator pospolity



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 3 metrów

PostWysłany: Pon 23:44, 28 Sie 2006    Temat postu:

hmm... z tego co napisałeś, po ogólnym zrozumieniu około 15% wyrazów stwierdzam, że pochwaliłeś nełroszymona Wink

Generalnie to niewiele o tym systemie wiem, tylko troche słyszałem, ale bez zastanowienia sie zapisuje na gre w to cacuszko Smile

PS. Fajny jest tam skill Gladiatora "Łyżeczka" (kto zna to sie uśmieje, kto nie, to niech mnie pyta;) )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gilbert
Skromny autor



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu

PostWysłany: Wto 1:23, 29 Sie 2006    Temat postu:

Pyro napisał:
PS. Fajny jest tam skill Gladiatora "Łyżeczka" (kto zna to sie uśmieje, kto nie, to niech mnie pyta;) )


No własnie w Neuroshimie za dużo mowy o tych skillach... ale cóż, w połączeniu z potencjałem świata mogę wybaczyć Smile

Ktoś jeszcze sie pisze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyro
Moderator pospolity



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 3 metrów

PostWysłany: Śro 1:59, 30 Sie 2006    Temat postu:

Co Ci sie w tych skillach nie podoba, co? Marudo jedna Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gilbert
Skromny autor



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu

PostWysłany: Śro 14:52, 30 Sie 2006    Temat postu:

Pyro napisał:
Co Ci sie w tych skillach nie podoba, co?


Kolejność przedstawiania zalet. Za dobry to system, żeby skupić się na turlaniu. Na całe szczęście znani mi entuzjaści systemu w manczkinowe maszyny zamieniają się tylko w obliczu zagrożenia śrutowym polepszeniem drożności swojego żołądka Very Happy

A tak de facto to nie zauważyłem żeby autorzy obdarzyli nas czymkolwiek odkrywczym w kwestii umiejętności Razz Zwróć uwagę raczej na leki, choroby i ich konsekwencje. Czyż nie cudo Very Happy albo działanie Tornado... Sam chciałbym zażyć.

PS. I bez "łyżeczki" można zabić hydrantem... WinkO mały włos doświadczyłbym tego na własnej, jak najbarzdiej nie wirtualnej skórze Razz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyro
Moderator pospolity



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 3 metrów

PostWysłany: Śro 21:03, 30 Sie 2006    Temat postu:

Ktoś Cie chciał pobić? Very Happy

Czyli są na tym świecie dobrzy ludzie Wink
A tak serio jakby problemy z kimś były, to daj znać!

Wiesz, ja system znam tylko z opowiadań, kojażysz puszkę pandory? "To dowód na to, że moloch ma poczucie chumoru" Laughing Wink

Co do tornada, to chyba jest o nim nawet osobny dodatek Smile Swoją drogą, niezła sprawa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gilbert
Skromny autor



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu

PostWysłany: Czw 0:03, 31 Sie 2006    Temat postu:

Pyro napisał:
Ktoś Cie chciał pobić?


tak, sam hydrant [nie pytaj].

Pyro napisał:
Co do tornada, to chyba jest o nim nawet osobny dodatek


Dementuję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Og
Wpadacz mniejszościowy



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 12:26, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Oglądałem MadMaxa więc grać mogę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gilbert
Skromny autor



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu

PostWysłany: Śro 19:33, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Og napisał:
Oglądałem MadMaxa więc grać mogę.


A ja nie... Czy to niesie jakies konsekwencje? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gilbert.fora.pl Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin